Συχνές ερωτήσεις

Εγγραφή

1. Έκανα την εγγραφή, γιατί δεν μπορώ να συνδεθώ;

Μετα την ολοκλήρωση της έρευνας ως νέος χρήστης, υπάρχουν δύο πρόσθετες επιλογές:

I. θα πρέπει να επιβεβαιώσετε τη συνδρομή σας - στο e-mail σας, το οποίο επέδειξε το ερωτηματολόγιο, θα σταλεί ένας σύνδεσμος ενεργοποίησης.

II. Τα στοιχεία της φόρμας για κάθε νεο μέλος μετά την εγγραφή επιβεβαιώνονται από τη διαχείριση του Erodate.gr. Κάθε προφίλ περνάει από επαλήθευση. Αν εκκρεμεί η έγκριση των στοιχείων, δεν θα μπορείτε να συνδεθείτε.

2. Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης, τι πρέπει να κάνω;

Στην αρχική σελίδα θα βρείτε το σύνδεσμο "Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης". Χρησιμοποιήστε τον και εισάγετε μία διεύθυνση e-mail. Μετά από λίγα λεπτά ο κωδικός πρόσβασης θα σας σταλεί στη διεύθυνση που δώσατε στη θέση του e-mail.

3. Όταν προσπαθώ να εισέλθω στο σύστημα, παίρνω το μήνυμα "Σφάλμα. Το προφίλ είναι απενεργοποιημένο". Γιατί;

Ο χρήστης (προφίλ) μπορεί να αποκλειστεί μόνο εξαιτίας ισχυρών παραβιάσεων των διατάξεων της εγγραφής του Erodate.gr. Η ψηφοφορία σας δεν θα επανέλθει σε καμία περίπτωση, αντιθέτως - μετά από λίγο καιρό θα αφαιρεθεί οριστικά από το σύστημα. Το Erodate.gr δεν εξηγεί ποτέ το λόγο για τον οποίο έχει διαγραφεί το προφίλ σας και, αν αυτό συμβεί - γίνεται μόνο για πολύ σοβαρούς λόγους.

4. Αν αποσυνδέθηκα από την ιστοσελίδα πριν από ένα μήνα και θέλω να συνδεθώ ξανά, μπορώ να χρησιμοποιήσω τα ίδια στοιχεία σύνδεσης;

Ναι, φυσικά και μπορείτε. Αν έχετε ένα όνομα πρόσβασης που δεν χρησιμοποιείται, θα πρέπει να επιλέξετε ένα άλλο.

Το προφίλ μου

1. Πώς αλλάζω τα στοιχεία της εγγραφής μου;

Στο μενού στα αριστερά θα βρείτε το σύνδεσμο "Το προφίλ μου", χρησιμοποιήστε αυτόν.

2. Άλλαξα τα στοιχεία εγγραφής. Γιατί δεν εμφανίζονται;

Η μεταφορά στοιχείων στη βάση δεδομένων διαρκεί μερικά λεπτά και μετά φαίνονται στο σύστημα.

3. Πώς διαγράφω το λογαριασμό μου;

Επισκεφτείτε την ιστοσελίδα, παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το σύνδεσμο "Το προφίλ μου" στο αριστερό μενού, έπειτα το σύνδεσμο "Ρυθμίσεις" (στο μενού στα δεξιά). Κάτω υπάρχουν δύο σύνδεσμοι: Αναστολή προφίλ και Διαγραφή προφίλ. Προσοχή! Αν διαγράψετε ένα προφίλ, θα διαγραφεί από το σύστημα! Αργότερα θα πρέπει να εγγραφείτε ξανά, αλλά το όνομα που δώσατε κατά την πρώτη εγγραφή μπορεί να χρησιμοποιείται από άλλον. Σκεφτείτε προσεκτικά αν αξίζει να το κάνετε.

Εικόνες

1. Πώς αναρτώ εικόνες στο προφίλ μου;

Χρησιμοποιήστε το σύνδεσμο "Οι φωτογραφίες μου" στο αριστερό μενού.

2. Για ποιο λόγο δεν βρίσκω τις φωτογραφίες;

Όλες οι φωτογραφίες αναρτώνται αφού επαληθευτεί ότι συμμορφώνονται με τις διατάξεις της εγγραφής από τη διαχείριση του Erodate.gr. Αν όλα είναι καλά - οι φωτογραφίες σας θα εγκριθούν το συντομότερο δυνατό. Κανόνες για την ανάρτηση φωτογραφιών: Οι φωτογραφίες πρέπει να είναι σε μορφή JPEG και να μην ξεπερνούν σε μέγεθος τα 2 MB. Οι φωτογραφίες πρέπει να είναι κατακόρυφες. Οι φωτογραφίες πρέπει να είναι καλής ποιότητας. Απαγορεύεται να ανεβάζετε εικόνες με προστατευμένα τα πνευματικά δικαιώματα. Απαγορεύεται να ανεβάζετε εικόνες με διευθύνσεις άλλων προσώπων. Απαγορεύεται η ανάρτηση πορνογραφικών εικόνων (ως κύρια φωτογραφία). Απαγορεύεται η ανάρτηση εικόνων με παιδιά. Απαγορεύεται να ανεβάζετε πολλές όμοιες φωτογραφίες. Απαγορεύεται να ανεβάζετε φωτογραφίες άλλων ανθρώπων. Απαγορεύεται να ορίζετε ως βασική εικόνα γεννητικά όργανα (αντρών, γυναικών και ζευγαριών). Απαγορεύεται να ανεβάζετε εικόνες όπου εμφανίζονται διαφορετικές εικόνες, ζώα, αυτοκίνητα κλπ.

3. Γιατί δεν μου επιτρέπεται η εισαγωγή εικόνων, παρότι το έχω ξανακάνει;

Ίσως σας έχει στερηθεί το δικαίωμα εισαγωγής εικόνων εξαιτίας παραβιάσεων των νόμων και των κανονισμών εγγραφής σχετικά με την εισαγωγή εικόνων (δείτε την προηγούμενη ερώτηση).

4. Οι φωτογραφίες μου έχουν αφαιρεθεί. Γιατί;

Η Διαχείριση του Erodate.gr δεν εξηγεί ποτέ τους λόγους για τους οποίους δεν εγκρίνει ή διαγράφει τις εικόνες αν πρόκειται για παραβίαση της εγγραφής σχετικά με την ανάρτηση εικόνων.

5. Τι είναι μία κρυφή φωτογραφία;

Πώς να μετατρέψω μερικές φωτογραφίες μου σε κρυφές; Αν θέλετα να επισυνάψετε τις προσωπικές σας, πικάντικες φωτογραφίες και δεν θέλετε να είναι ορατές στους άλλους χρήστες - τσεκάρετε την εικόνα "κρυφή εικόνα". Τότε, οποιοσδήπορε θέλει να τις δει θα πρέπει να πάρει την άδειά σας. Αν κάποιος θέλει να δει την κρυφή εικόνα σας - τότε θα λάβετε ένα μήνυμα από αυτό τον χρήστη που θα λέει "Ο χρήστης (όνομα μέλους) ζητά την άδειά σας να δει εικόνες από το κρυφό άλμπουμ σας". Οι χρήστες στους οποίους επιτρέπετε την πρόσβαση βρίσκονται πάντα με ένα κλικ στο σύνδεσμο "Άδειες" στα αριστερά.

6. Πώς μπορώ να δω τις κρυφές εικόνες στο προφίλ κάποιου άλλου χρήστη;

Όταν βλέπετε το προφίλ ενός άλλου χρήστη που έχει κρυφές φωτογραφίες - κάντε κλικ σε οποιαδήποτε από τις κρυφές εικόνες και θα εμφανιστεί ένα παράθυρο με το μήνυμα "Μόνο όσοι έχουν εξουσιοδότηση μπορούν να δουν αυτές τις κρυφές εικόνες και άλμπουμ. Θέλετε να ζητήσετε την άδεια;" Αν κένετε κλικ στο "οκ" θα λάβετε την απάντησή σας και αν τη λάβετε, θα μπορείτε να δείτε τις κρυφές εικόνες.

7. Έλαβα άδεια γα να δω τις κρυφές φωτογραφίες, αλλά είναι ακόμη μπλοκαρισμένες. Γιατί;

Πρέπει πρώτα να τσεκάρετε το "Επιβεβαίωση άδειας". Ίσως ο χρήστης σας επέτρεψε να δείτε τις εικόνες και μετά διέγραψε την επιβεβαίωση.

8. Πώς μπορώ να αναγνωρίσω εσφαλμένες εικόνες που είναι ορισμένες ως "κρυφές" αλλά συνεχίζουν να είναι ορατές σε όλους;

Αν έχετε ορίσει τη φωτογραφία σας ως κρυφή, κανένας, παρά μόνο εσείς, δεν μπορεί να την δει, αν δε λάβει άδεια από εσάς. Εσείς θα μπορείτε πάντα να βλέπετε τις φωτογραφίες σας, ανεξάρτητα με το αν είναι κρυφές ή όχι, μόνο εσείς μπορείτε να τις βλέπετε όλες.

Ξεχωριστά μέλη

1. Πώς μπορώ να προσθέσω ένα επιλεγμένο μέλος στη λίστα των επιλεγμένων;

Όταν βλέπετε το προφίλ ενός μέλους, κάντε κλικ στο "προσθήκη στα επιλεγμένα" και το μέλος αυτό θα προστεθεί αυτόματα στη λίστα σας. Για να βρείτε τα επιλεγμένα μέλη, κάντε κλικ στο σύνδεσμο "Επιλεγμένα" στο αριστερό μενού.

2. Πώς μπορώ να αφαιρέσω ένα μέλος από τη λίστα;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σύνδεσμο "Επιλεγμένα" στο αριστερό μενού και να κάνετε κλικ στο "Αφαίρεση επιλεγμένων" ή κατά την προβολή του προφίλ του συγκεκριένου μέλους να κάνετε κλικ στο "Διαγραφή επιλεγμένου".

3. Πώς μπορώ να μπλοκάρω μία λίστα από ανεπιθύμητα μέλη;

Αν δεν θέλετε να λαμβάνετε μηνύματα από ένα συγκεκριμένο μέλος - βρείτε το στην αναζήτηση και στο προφίλ του κάντε κλικ στο σύνδεσμο "προσθήκη στους ανεπιθύμητους". Στη λίστα των ανεπιθύμητων μελών μπορείτε να έχετε πρόσβαση κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο "ανεπιθύμητοι" στο αριστερό μενού.

4. Πώς μπορώ να μάθω ποιοι είδαν το προφίλ μου;

Χρησιμοποιήστε το σύνδεσμο "Ποιος με παρακολουθεί" στο αριστερό μενού.

5. Μπορώ να ενημερώσω τη διαχείριση ότι κάποιο άλλο μέλος παραβιάζει τους κανονισμούς της ιστοσελίδας;

Ναι - παρέχοντας το όνομα χρήστη ενός μέλους το οποίο, κατά τη γνώμη σας, παραβιάζει τις διατάξεις της πύλης. Αν κάτι τέτοιο αποδειχθεί ότι ισχύει, η διαχείριση θα λαβει τα κατάλληλα μέτρα.

6. Τι είναι η ροζ, γαλάζια και χρυσή στρόγγυλη σφραγίδα με την εικόνα ενός λουκέτου;

Η ροζ στρόγγυλη (γυναίκες), γαλάζια (άντρες) ή χρυσή (ζευγαρι) σφραγίδα σημαίνει ότι αυτός ο χρήστης είναι κρυφός, δηλαδή, αν θέλετε να δείτε τη φωτογραφία τους, πρέπει να λάβετε άδεια. Για να λάβετε άδεια, πρέπει να κάνετε κλικ σε αυτή την εικόνα.

Hotline

1. Πώς μπορώ να αναρτήσω μηνύματα στο hotline;

Στο μενού στην κορυφή της σελίδας, επιλέξτε "Hotline", κάντε κλικ στο "Σύνταξη μηνύματος".

Συνδρομή / Πληρωμές

1. Πρέπει να πληρώσω για μία συνδρομή στην πύλη Erodate.gr;

Οι υπηρεσίες είναι επί πληρωμή; Ναι και όχι - Η ιδιότητα του μέλους και η δημοσίευση της ψηφοφορίας σας είναι δωρεάν, από ορισμένες λειτουργίες και υπηρεσίες όμως μπορούν να επωφεληθούν μόνο τα μέλη που έχουν πληρώσει για τη χρυσή ή VIP συνδρομή.

2. Αν και ο λογαριασμός έχει πληρωθεί μέσω SMS ΧΡΥΣΟ / VIP, δεν έχει αλλάξει τίποτα στο προφίλ.

Αν έχετε χρεωθεί μέσω SMS και ο λογαριασμός σας εξακολουθεί να είναι απενεργοποιημένος, παρακαλούμε να στείλετε ένα μήνυμα το διαχειριστή στο [email protected], αναγράφοντας τον κωδικό ενεργοποίησης.

3. Έλαβα τον κωδικό, πού πρέπει να τον εισάγω;

Πουθενά. Δεν πρέπει να τον γράψετε ή να τον εισάγετε πουθενά. Είναι απαραίτητος μόνο σε περίπτωση προβλήματος.